środa, 1 kwietnia 2015

Rozdzial 29? Prima Aprilis!

Może poproszę pielęgniarkę, która prowadzi moje łóżko, żeby podjechała tam do nich? W sumie to nie głupi pomysł. Już miałem tak zrobić, kiedy Kacper pochylił się i pocałował Martę w policzek. Otworzyłem szeroko usta i oczy. JAK DO CHOLERY ON ŚMIAŁ?! Dobra! Teraz to już jestem zazdrosny!

   Aaa! Mordki myślały, że znajdą tu rozdział? Nie! Hłe hłe hłe. Jestem zła :3 
Z okazji Prima Aprillis - tak, wiem, że jest późno, ale cicho xd - macie taki rozdział ♥ Nie martwcie się, jutro w tym miejscu się on pojawi.... 


KOCHAM WAS :D

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie smuć się ;*
      Przeżyjesz ♥

      Usuń
    2. Hihihi ^^ No pewnie ;*

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że przeżyłaś, bo już jeest rozdzialik <3

      Usuń
  2. Noooo nie, teraz przegiełaś! Już biegnę do ciebie! Nogi z dupy ci powyrywam! xD hahahaahh
    Żarcik, poczekamy. Spokojnie pisz, a my będziemy cię wspierać duchowo :)
    Buuuziaczki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha, moja kochana ;*
      Wspieraj mnie, wspieraj, bo nie napiszę xd

      Usuń
  3. Kurde ale mieliśmy farta.Test mieliśmy w pryma afylis a może to był jeden wielki żart?AMEEEN!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może był. I oby był, bo pewnie strasznie ci poszło xd

      Usuń
    2. HAHA zdziwisz się akurat prawie wszystko miałam dobrze i oddałam pierwsza z klasy.Informacja do mamy szykuj kasę na nowy telefon.

      Usuń
    3. PFF! Raczej wszystko miałam źle i nic nie wiedziałam, więc oddałam pustą kartkę i to pierwsza z klasy xd

      Usuń
    4. NIEEEEEEEEE Wcale tak nie było wszystko napisałam i wszystko sprawdzałam i mama zbieraj na nowy telefon.

      Usuń
  4. he he Prima Aprilis XD Mój żart i mojej ukochanej grupy tanecznej najlepszy XD Powiedzieliśmy naszej pani że kupiliśmy jej kota (ona ma 8 kotów i mówi że już nie chce więcej) I polecieliśmy do łazienki i moja kol trzymała tak jakby kota. Pani była cała wystraszona a my krzyczymy PRIMA APRILIS! !! He he XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Osz ty, niegrzeczna! No jak tak można?! :ccccccccc
    Idę pociąć się masłem
    Rozdział- [*]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabiłabym cie serio 8) debil xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mnie zabijesz to nie napiszę rozdziału xd

      Usuń
  7. Ja cię od rana nienawidzę xddd
    KOCHAM <3333
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja ci tu dam! Ale no dobra, w końcu to prima aprilis :D Jak jutro nie znajdę rodziły (Właściwie to już dzisiaj bo jest po 1 hihi) to się ostro wkurze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znalazłaś hłe hłe hłe :'D
      Jest dopiero dzisiaj xd

      Usuń
  9. Kurwa pojebalo cie no do konca stwierdzam
    Mamy to w dupie ze jest prima aprilis chcemy wpis pierdolcu xD KC:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo eeej kiedy ten rozdzial ma byc!!?!?!?!
    A tak wogole to NIE SMIESZNE -_- Nie ladnieeee....
    Jest 2 rozdz:


    http://for-you-id-risk-it-all.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam!
    I nie. Nie śmieszne <3

    ------> http://hope-life-multi-fanfiction.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Komentuj,bo nawet nie wiesz jak to motywuje :)