niedziela, 12 kwietnia 2015

♥ Uwaga! ♥

Mordki moje kochane!

Wiem, że przerwa z blogiem(o czym dowiedzieliście się i z ostatniego posta i na asku)już trochę trwa, ale będzie trwać jeszcze trochę. 
Jednak nie martwcie się, bo już w przyszłym tygodniu(ewentualnie za dwa tygodnie)powrócę! ♥ 

Rozdziały będą się pojawiać nie codziennie, nie co dwa dni, a co 3...
Wybaczcie, tak musi być. 

Zrozumcie, że przerwa z blogiem, nie zależy ode mnie. Po prostu - jak wam tysiąc razy mówiłam - przechodzę ciężki okres i naprawdę nie mam nastroju do pisania "radosnych" opowiadanek, gdzie szczęśliwa Marta robi coś z Jankiem. Mogłabym wam to napisać, ale wtedy by było to naciągane i już nie tak dobre. 

Z kolei ten nastrój co mam tak na mnie oddziałuje, że dostałam weny tylko...innej xd Jakby tak można to określić. Mam po prostu wenę do innej, złej, aczkolwiek ciekawej historii.
Nie wiem czy wasze klimaty, ale zobaczcie, może wam się spodoba: 

Tam występuje już aż 3 youtuberów:
Jaś(jdabrowsky)
Florek(skkf)
Michał(Multi)

Piątka Walecznych(tłumaczenie na polski xd) jest jak najbardziej w moich klimatach. UWIELBIAM pisać takie opowiadania. Oczywiście młodzieżowe też fajnie się pisze, ale jednak...No po prostu najbardziej lubię ten gatunek. 

Może Wam się spodoba - tam rozdziały są dłuższe, ale pojawiają się co tydzień, 
a nie tak jak tu co trzy dni. 

Pamiętajcie, że kocham Was ♥


6 komentarzy:

  1. Mordko, my tu poczekamy tyle ile będzie trzeba.
    A to drugie opowiadanie genialne =)

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę poczekać ! Nigdzie mi się nie śpieszy :)
    A co do drugiego bloga, dziś przeczytałam 1 rozdział i jestem pod wrażeniem !
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog został nominowany do Libster Award. Po szczegóły zapraszam tutaj: http://jednozdarzenie.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy bedzie nowy rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog <3 <3 Przy okazji zapraszam do mnie bo dopiero zaczynam :D <3
    http://dynamicznasandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny blog. Dalas mi duzo do myslenia i sama zaczelam pisac zapraszam do mnie niedawno zaczelam. a i do mojej kolezanki tez

    http://kochamciejas.blogspot.com/search?updated-max=2015-05-09T16%3A06%3A00-07%3A00&max-results=7&start=6&by-date=false&m=1

    OdpowiedzUsuń

Komentuj,bo nawet nie wiesz jak to motywuje :)