wtorek, 17 marca 2015

Rozdzial 19

I nagle w oddali zobaczyłem Martę. Znowu z tym chłopakiem. Chciałem już zawrócić, ale Natalia ciągnęła mnie w ich stronę. W końcu zatrzymała się gdy znaleźliśmy się centralnie przy nich. Oboje z Martą spojrzeliśmy na siebie i przełkneliśmy głośno śline.

    A miał być to spokojny, normalny spacer. Ale nie, musieliśmy spotkać Jasia.
-Dobra, to my was zostawiamy-powiedział Adam mrugając do mnie okiem. Jednak zanim zdążyłam coś powiedzieć już poszedł gdzieś razem z Natalią. Kurde, oni to zaplanowali! Zabije, zabije, zabije! Najpierw Adama, później Natalię, no i jeszcze Jasia by się przydało. Właśnie! Stoję tak przed nim wpatrzona w moje buty i muszę głupio wyglądać. Podniosłam głowę i spojrzałam mu w oczy.
-Ślicznie wyglądasz-powiedział cicho
-Dziękuję-odpowiedziałam uśmiechając się
-Marta...Ja...Ja nie wiem od czego zacząć...
Westchnęłam. Nawet taki zakłopotany był uroczy.
-Przepraszam cię za wszystko...Jestem idiotą...
-Zgadza się, mów dalej-mruknęłam udając powagę. Tak naprawdę miałam ochotę się roześmiać. Nie wiem czemu. Może wpływ Jasia tak na mnie działał? Bo tak mi go brakowało?
-Nic nie czuje do Natalii. Tylko ciebie ko...-przerwał, bo go pocałowałam. Był to tylko lekki całus, ale wystraczyło, by Jaś stał jak skamieniały z otwartymi oczami. Roześmiałam się. Gdybyście go widzieli. Najśmieszniejszy widok pod słońcem. Jednak po chwili się otrząsnął. Złapał mnie za biodra przyciągając do siebie. Zarzuciłam mu ręce na szyję i zagryzłam wargę.
-Cholera-jęknął Jaś odwracając głowę w bok
-Co?-zapytałam zdziwiona. Zrobiłam coś źle? O co chodzi?
-Jak ja tak długo bez ciebie wytrzymałem?-wyszeptał i włożył kosmyk opadających włosów za moje ucho. Uśmiechnęłam się.

Wracałam do domu razem z Jasiem. Zresztą Adam z Natalią i tak gdzieś sobie poszli. Kiedy w końcu doszliśmy Jaś złapał mnie w talii i patrząc mi w oczy złożył na moich wargach lekki pocałunek. Założyłam mu obie ręce na szyję i mocno go przytuliłam.
-Nie chcę cię nigdy wypuszczać...-szepnęłam nieświadoma tego co mówię.
-Naprawdę?
-Oj...Powiedziałam to na głos?-odsunęłam się leciutko
-Mhmm...I bardzo mi się to podobało...-powiedział po chwili i pocałował mnie w szyję.
-To...-zaczęłam niepewna swojej propozycji-Może zostaniesz na noc?
-Co?
-O ile oczywiście chcesz...
-Bardzo chcę. Ale co z twoimi rodzicami?
-Mama wychodzi rano do pracy, a tata wraca z delegacji dopiero za trzy dni
-Ale ona się zgodzi, żebym...
-Raczej tak-przerwałam mu
Jaś uśmiechnął się lekko. Otworzyliśmy po cichu drzwi i weszliśmy. Od razu poczułam mocny zapach wiśni.
-O boziu-westchnęłam i szybko pobiegłam do kuchni, gdzie zastałam mamę, która wkładała ciasto do piekarnika.
-Oo, hej, córciu. Jak było na spacerze?
-Dobrze. Czy mi się zdaje czy robisz ciasto z wiśniami?
-Nie zdaje ci się.
-Taak! Boże, kocham cię!-krzyknęłam przytulając się do niej.
-Dzieńdobry-powiedział Janek wchodząc do kuchni
-Ooo, witaj-przywitała się moja mama
-Mamo...-zaczęłam odklejając się od niej-Czy Jaś mógłby zostać na noc?
-No pewnie! Tylko macie być grzeczni-mruknęła puszczając do nas oczko. Przewróciłam oczami na co Jaś zachichotał.
-Dobra, to ja lece do domu wziąć odpowiednie rzeczy-powiedział uśmiechając się-Będę za jakąś godzinkę.
-Ok, pa-mruknęłam i pocałowałam go w policzek.

Kiedy wrócił poszłam z nim na górę, do mojego pokoju. Usiadłam na łóżku i patrzyłam jak szuka czegoś w plecaku. W końcu wyciągnął z niego podkoszulek i dresy.
-Ej, gdzie jest łazienka?-spytał-Bo chciałbym się przebrać...
Pokazałam mu gdzie musi pójść po czym wróciłam do pokoju. Po kilku minutach usłyszałam wołanie Jasia. Pobiegłam do łazienki. Zauważyłam, że był już przebrany. I muszę przyznać, że wyglądał cholernie seksownie. Stał nad kranem patrząc się w moją stronę.
-Ej, którym ręcznikiem mam wytrzeć ręce?-spytał, a ja zaczęłam się śmiać-No co?
-Nic-odpowiedziałam cały czas śmiejąc się-Po prostu myślałam, że coś się stało, a ty się o ręczniki pytasz.
-Dobra, tak serio to chciałem się tu jakoś zwabić-mruknął przyciskając mnie do ściany swoim ciałem.
-Po co?-zapytałam zaskoczona
-Po to-powiedział i pocałował mnie.

_____________________________________________________________________

Trochę krótszy, 
ale miałam dzisiaj nie wstawiać.
Więc cieszcie się, że jest
krótszy, ale jest ;*


Czytasz? Komentuj!

♥ Dziękuję, że poświęciłaś czas na przeczytanie tego opowiadania  ♥

Zapraszam rowniez na  mojego aska

49 komentarzy:

  1. No cho cho next,a ja to myślałam,że bedzie +18 i co?I gónwo!I znowu nie tak jak po mojej myśli.Mnie to już po prostu załamuje.Ale fajnie,że jutro jadę na kręgle.Cekam na nexta.AMEN!

    PS1.Po Amen wiedz,że to ja,bo jedyna tu religijna jestem.
    PS2.I co z mim blogiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, a co? Chcesz 18+ ? :'D
      Kurde, serio jedziesz na kręgle? A ja mam zaplanowane w następnym rozdziale, że Jaś zabiera Martę na kręgle C:
      Boziu, miałam przeczytać i zapomniałam :<
      Lecę czytać, kochana! ♥

      Usuń
    2. chce,chce dawaj +18.Ja wale ,ale ja mam wyczucie.Bo to ja to leć ,leć na statywie Jasia i weź ze sobą Kisla to będzie większe pierdniecie i wyżej polecicie.

      Usuń
    3. COOO? :'D
      Znowu piłaś, tak? hahahaaha ♥

      Ps.: Masz świetnego bloga ;*

      Usuń
    4. Dzisiaj wyjątkowo nie. dzia.

      Usuń
    5. Chyba dzisiaj wyjątkowo się upiłaś xd
      Ale tak serio: Nie umiem pisać scen 18+, po za tym nawet jak zacznę to oczywiście przeszkodzi im jej mama ;c

      Usuń
    6. a kto powiedział,że to muszą zrobić u niej?MUACHAAAAAA!A pozatym ja tylko dałam propozycje.Jak nie chcesz to nie musisz nikt cie do tego nie zmusza.Jezu nie zwracaj na tamto uwagi hahaha to moja chora wyobraźnia.

      Usuń
    7. Hahahahaha, boooziu xd
      Zboczuszek mały z cb ♥
      Ale ok, ok, pomyśle :'D
      Hahaha, noo bardzo chora ;*

      Usuń
    8. hihi wiem,ale nie tak duży jak moja koleżanka-Ala.Ala też cię lubię.

      PS.Jak ci się spodobało to możesz wpaść jest dalszy ciąg.Papa

      Usuń
    9. Przeczytałam ♥
      Rewelacyjny ;*

      Usuń
    10. Dzia <3 A ja wiem co bedzie w następnym rozdziale :p I co?I co?Ale bedzie +18? I nie nie wszyscy chcą.

      PS.Ha ja chce.

      Usuń
    11. Wszyscy nie chcą, ale ja chcę, więc musi być :'D

      Usuń
    12. No Wow.Nie no wszyscy nie piszą ,,Chce +18"Tylko kilka osób,w tym ja.Dobra pisz,pisz

      Usuń
  2. Świetne!!!! Jak ja to kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy rozdział ever!! Tylko proszę, nie kłuć ich :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ♥
      Postaram się ich nie kłócić ;*
      Ale nwm jak mi to wyjdzie :'D

      Usuń
  4. Jak ja cie kocham za to opowiadanie nawet jesli rozdz krotszy to i tak ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej <3
      A ja cie kocham za czytanie tego opowiadania ;*

      Usuń
  5. MEGAAAA ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Hahahhahahaha ma być +18 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja ♥♥♥♥♥
      Noo wszyscy chcą +18 nooo :'D

      Usuń
  6. I tak ma być <3 Najlepsza :')

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper :D Jak dobrze że się pogodzili ♡♥ Najlepsze FF :)
    /Jagoda, MadBerry, CrazyBerry jak wolisz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobzie ;3
      Ojej, kochana, dziękuję ♥

      Usuń
  8. Moja rakcja na buzi na końcu - aa..... o...
    Moja reakcja gdy się skończyło - no kurde chyba zapomniała dodać reszty xD
    Kocham to i Ciebie !♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa ooo eeee a nawet uuu xd
      Ja też cię kocham <3

      Usuń
  9. Jejciu misia kolejny MEGA rozdział ! ♡ Czekam na nexta ! ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale króciutki nie? :C
      Będzie jutro! ;*

      Usuń
  10. Meeeeega ! I tyle do powiedzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się cieszę, że się pogodzili. Jak Jasiek przyznawał się do błędu to zaczęłam się śmiać, sama nie wiem czemu.
    I to jak dziewczyna zaproponowała mu, żeby poszedł do niej na noc. Takie miłe, słodkie i romantyczne. Rozpływam się normalnie.
    A ta akcja w łazience. Widać, że się za sobą stęsknili.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy rozdział <3

    P.S. Jednak nie czytam Ci w myślach. Nie wiem jakie będzie zakończenie ani co będzie się dziać w kolejnym rozdziale =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiałaś się? No miło mi ♥
      Nie rozpływaj mi się tu! Masz być w jednym kawałku!
      No widać, widać ;*
      To dobrze, że mi nie czytasz, bo byś w życiu nie uwierzyła w to co wykombinowałam w następnym rozdziale xd

      Usuń
    2. Jednak robisz plany na rozdziały ;-; okłamczyłaś mnie/risska
      PS. Anonim bo nie jestem na moim telefonie xd

      Usuń
    3. Postaram się nie rozpłynąć. Bo jak będę wtedy czytać Twojego bloga? xD Chyba mi się to nie uda.
      Powiem Ci, że ta niewiedza jeszcze bardziej podkręca moją ciekawość.

      Usuń
    4. Risska - ja zwykle nie mam planów. Ale tym razem mam :3
      Więc nie okłamczyłam cię - raz mam, raz nie xd

      Usuń
    5. Paulina - hahahaha nooo, staraj się staraj :'D
      Ma ci się udać! Wierzę w cb!

      Usuń
  12. Idealne, świetne, najlepsze!

    http://les-questions-sans-reponse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeeejku, Zuziu *.* Najlepsze :** Twojego bloga mam na liście ulubionych <3 Jedyne, czego mogłabym się uczepić, to tego, że nie ma kawałka z poprzedniego rozdziału ;* (coś w stylu "w poprzednim odcinku") To bardzo ułatwia czytanie :)
    Pozdrowioonka dla najlepszej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeej! <3
      Kochana moja ;*
      Dużo się namęczyłam, ale teraz jest w każdym rozdziale kawałek z poprzedniego :3

      Usuń
  14. Omomomo *-* najlepsza! Czekam na ciąg dalszy! :3
    I zapraszam :3 www.froncala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentuj,bo nawet nie wiesz jak to motywuje :)