niedziela, 22 marca 2015

Rozdzial 22

-Ooo nie! Najpierw ty mi opowiedz jak tam nocka z Jaśkiem-mruknęła podnosząc jedną brew
-O boziu!-jęknęłam śmiejąc się
-No opowiadaj!
-Nie ma o czym. Przyszedł, obej...-przerwałam, kiedy zobaczyłam parę siedzącą przy oknie.


    Adam z Natalią. Co oni tutaj robią? I to razem? Kątem oka zauważyłam jak trzymają się za ręce.
-Na co tak patrzysz?
-Na nic
-Nie umiesz kłamać-stwierdziła Pola odwracając się
-Ehh...Na tamtą parę. Nie znasz.
-Yhy...-mruknęła lustrując ich wzrokiem-Pasują do siebie.
Czy ja wiem? Chociaż faktycznie...Ładnie razem wyglądają. W tej chwili podeszła do nich kelnerka. Adam wyjął portfel i zapłacił. Więc to chyba jednak randka. No nieźle.
-O, już wstają-westchnęła Pola odwracając się do mnie
-Tak, już wychodzą
-Dobra, to teraz opowiedz mi jak minęła noc z Jankiem
-Nie noc, ale i dzień-mruknęłam upijając łyk kawy, którą właśnie przyniósł kelner. Opowiedziałam Poli w skrócie co robiliśmy.
-Uuu, kręgle? Kiedyś chciałam cię wyciągnąć, ale...
-Dobra, dobra-przerwałam jej-Mów mi lepiej o tym swoim Piotrusiu
-Cudowny-rozmarzyła się-Zderzyliśmy się niechcący ze sobą w sklepie. Wylał na mnie kawe...
Przez kolejne pół godziny musiałam wysłuchiwać jak ją zabrał do restauracji, jaki był słodki, szarmancki itd. Cóż, jestem przyzwyczajona. Nie pierwszy raz muszę słuchać o jakimś jej "cudownym" chłopaku.

Kiedy w końcu skończyła wyszłyśmy z kawiarenki i pożegnałyśmy się. Przeszłam kilka kroków w stronę przystanku autobusowego. Sprawdziłam rozkład jazdy i usiadłam na ławce. Aż 10 minut. Ehh..Wyciągnęłam telefon i spojrzałam na wyświetlacz. O, sms od Jasia. Wysłał mi go 13 minut temu. Gdy przeczytałam treść uśmiechnęłam się lekko - "Jak się masz, mordko?". Do tego dołączone było też dołączone jego zdjęcie z różą. O boziu, jaki on kochany. Wystukałam kilka słów "Dobrze. Czekam na przystanku. A ty?". Oczywiście nie musiałam długo czekać na odpowiedź "Też. Jestem w domu z chłopakami. Chcesz wpaść?". Napisałam "Chętnie, ale nie będę wam przeszkadzać?", a kiedy przyszła odpowiedź, że nie wsiadłam do autobusu, który jechał w stronę domu Jasia.

W końcu byłam na miejscu. Zadzwoniłam dzwonkiem i czekałam. Po chwili drzwi się otworzyły i ukazał się w nich jakiś chłopak.
-Hej, wchodź-powiedział cofając się i robiąc mi miejsce. Posłusznie weszłam i zdjęłam buty.
-Tak w ogóle Adrian jestem-mruknął podając mi rękę
-Marta-uśmiechnęłam się ściskając jego dłoń
-Miło cię poznać. Chodź, reszta gra w salonie.
Weszliśmy po schodach, a po chwili znaleźliśmy sie w dużym pomieszczeniu. Ledwo co zobaczyłam trójkę chłopaków, a już Ariston na mnie skoczył.
-Hej, psiaku-powiedziałam głaszcząc go. W tym samym czasie Adrian usiadł koło trójki chłopaków.
-Ja wale...Nie, ta plansza jest...Wy znacie ją na pamięć pewnie...-zaczął Jaś, a ja podeszłam do nich i patrzyłam jak grają.
-Wygrałem!-krzyknął po chwili jeden z chłopaków
-Ja wam mówię, że wy na pamięć uczyliście się tych plansz-mruknął Jasiek
-Tylko tak mówisz, bo byłeś ostatni-powiedziałam roześmiana
-Ooo, Marta! Hej, nie zauważyłem cię!
Przytulił mnie, a ja pocałowałam go w policzek.
-Chodź, przedstawię cię. To jest Hubert, to Kacper, a to...
-Adrian-przerwałam mu, a Jaś patrzył to na mnie to na niego. Zaczęłam się strasznie śmiać.
Resztę popołudnia spędziłam z Jasiem i jego kolegami. Najpierw graliśmy w gry, potem śpiewaliśmy karaoke, a na koniec zamówiliśmy pizze i oglądaliśmy filmy. Muszę przyznać, że świetnie się bawiłam, ale byłam mega zmęczona.

Rano obudził mnie telefon. Nieprzytomna popatrzyłam na zegarek stojący na szafce nocnej. Za kilka minut będzie siódma...Spojrzałam na wyświetlacz telefonu, który ciągle dzwonił. Nieznany numer. Trudno, odbiorę. Ewentualnie skrzyczę tego kogoś, że budzi mnie bladym świtem.
-Halo...?
-Hej, Marta-usłyszałam, ale za nic nie mogłam się domyślić kto mówi-Tu Kacper
-Kto?-zapytałam marsząc czoło. Nie znam nikogo o takim imieniu...
-Kolega Janka. Spotkaliśmy się wczoraj.
Aaa no tak. Rzeczywiście.
-Obudziłem cię?
-Tak-mruknęłam-O co chodzi?
-Widzisz...Jaś miał mały wypadek...

_____________________________________________________________________

Powróciłam!
Macie rozdział ;*
Troszkę krótszy, ale tak mnie pośpieszałyście,
że nie miałam czasu napisać normalnego :'D

Ogólnie muszę Wam powiedzieć, 
że zasmucił mnie Wasz spadek aktywności.
Chyba tak bardzo nie zależy Wam na blogu...
Najpierw były 62 komentarze, później 49, 
aż ostatnio tylko 30


Czytasz? Komentuj!

♥ Dziękuję, że poświęciłaś czas na przeczytanie tego opowiadania  ♥

Zapraszam rowniez na  mojego aska

74 komentarze:

  1. Moja fota Jasia malpeczko ♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że to Adam i Natalia! :D
    A tak w ogóle to super rozdział. Szkoda, że jak zwykle musisz kończyć w takich momentach. ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, wszyscy chyba wiedzieli xd
      Dzięki, kochana ♥
      No muszę, żebyście chcieli przeczytać następny rozdział :'D

      Usuń
  3. Chcesz miec spam komami to ja ci zrobię spam komami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże mały jest tdn świat xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, kochana, naprawdę xd
      Stop, nie spamuj mi, błagam :'D

      Usuń
  5. Już chcę nowy rozdzial ! ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurna nie martw się to normalne ja tak mam od 2 lat.Ja wale i jej nie nauczy tempa pała ale on se noge złamał czy co?Oj oj bo Jasiu bedzie zazdrosny.

    PS.Powiedz swoim przyjaciółkom że mają farta że się z tobą przyjaźnią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 2 lat? ;o
      Nie, nie nauczy :'D
      Czekaj, zaraz im powiem XD

      Usuń
    2. No 2 lata już będzie jak zaczęłam przygodę z blogerem.

      Usuń
  7. Suuper . Tylko szkoda, że w takim momencie skończone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze kończę w takich momentach, żebyście chcieli czytać następną część ♥

      Usuń
  8. Kocham cie i twoj blog naprawde swietne opowiadanie i z niecierpliwością czekam na następny rozdział ♥♥♥
    /Cygan (takie tam przezwisko mam przez przyjaciolke; D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana ;*
      Hahahahaha XD Cygan! Masz pomysłową przyjaciółkę :'D

      Usuń
  9. Świetne,świetne, świetne , super super super świetne! ♥♡♥♡ Nigdy nie dorosne ci do pięt. A pro poz jest nowy rozdział
    www.my-life-is-crazy-jas.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej <3 Dzięki, kochana ♥
      Oooo, nie! Ty też piszesz świetnie! Już lece czytać ;*

      Usuń
    2. Boziu, kochana! <3
      Mega rozdział!

      Usuń
  10. ja wale, co ta tępa pała znowu sobie zrobił?
    Nie przejmuj się, są chociaż jakieś komantarze to znaczy, że komuś zależy na twoim opowiadaniu :)
    Świetny rozdzialik! ;***

    http://the-world-is-threatened-smav.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wale, co ta tępa pała znowu sobie zrobił?
    Nie przejmuj się, są chociaż jakieś komantarze to znaczy, że komuś zależy na twoim opowiadaniu :)
    Świetny rozdzialik! ;***

    http://the-world-is-threatened-smav.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No i na szczęście okazało się, że to Adam. Jasiowi jak na razie nic nie grozi.
    A to zdjęcie, jak ja je uwielbiam. Na nim nasza tępa pała tak słodko wygląda.
    I coś Ty za wypadek wymyśliła, co? Ma mu nic nie być. Ma się chłopak z tego wylizać.

    A komentarzami się kochana nie przejmuj. Wiem jak to boli, jak wiesz, że ludzie czytają ale nie komentują ale nie zmienisz tego. Twoje opowiadanie jest wspaniałe i masz go pisać dalej.

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak XD
      Noo tak słodziaśnie ♥
      Wypadek, jak wypadek :'D

      To brzmiało bardziej jak rozkaz "masz go pisać dalej" hahahahaha <3

      Usuń
  13. Mega ! ♡ Misia nam bardzo zależy na tym blogu ! ♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana ;*
      Mam nadzieję, że Wam zależy :c

      Usuń
  14. Zuza, ty znasz moje dalsze wyobrażenie wydarzeń. Albo studnia, albo wanna xd tak btw, to bardzo podoba mi się rozdzialik <3 Czekam na więcej :*

    http://taught-me-how-to-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studnia :'D
      Albo przy goleniu hahahah ♥

      Usuń
    2. Tak, tak bociana kopnął szpak
      Zuza: Wypadek
      Oliwia: Przy goleniu chyba xdd
      Reakcja bezcenną :3

      Usuń
    3. Reakcja była taka, że nie chciałam już wprowadzać wątku z wypadkiem przez Cb XDD

      Usuń
  15. Świetne, kochana ♥ Nauczysz mnie kiedyś tak pisać? *.* Bo ja próbuję, ale coś mi chyba nie idzie :/
    Pooozdrawiam ♥♥♥

    P.S A Jaś ma wyjść z tego cały, jasne? To nic poważnego, na pewno :)

    my-dreams-my-love-my-life.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi Ci świetnie, mordko <3
      Dobrze, wyjdzie cały xd

      Usuń
  16. O matko,sałatko ! O.O Mam nadzieję że ten "mały" wypadek, naprawdę będzie mały :'D xDD W pierwszym momencie po przeczytaniu tego, od razu skojarzyło mi się z wypadkiem samochodowym O.O
    Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko sałatko XD To mnie rozwala :'D
      A jak "mały" znaczy duży to co wtedy? ;c

      Usuń
  17. Świetny! Ciekawe co Jankowi się stało ;c Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko nie mów, że to poważny wypadek! Albo, że Kacper zakochał się w Marcie i, że tylko kłamał mówiąc to... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jak poważny? xd
      Niee, za dużo by się w niej chłopaków zakochało :'D

      Usuń
  19. O nieee ;-; tylko niech mu nie będzie nic poważnego! Rozdział super! :D Czekam na następny! :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne, z resztą czego innego można było się spodziewać? Naprawdę, dobrze piszesz. Jak by to ująć? Lekko? W każdym razie bardzo dobrze się czyta. Przedstawiasz postać Janka jako niewinnego, aczkolwiek trochę niezdarnego chłopaka, co - według mnie - jest niezwykle trafne. Oczywiście, mam nadzieję, że nic sobie nie zrobił, a nawet jeśli, Marta będzie przy nim. Ujmę to inaczej. A nawet jeśli, Marta MUSI być przy nim. Mimo, że jest to drugorzędna sprawa, zainteresował mnie także los Adama i Natalii.
    ~~
    Zapraszam do mnie: http://espoir-cimetiere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, dziękuję, kochana ♥
      Nie martw się - rozwinę ich historię ;3

      Usuń
  21. Jakie kochane zdjęcie na końcu <33 Rozdział super, tylko... Wypadek? Teraz? No weź...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, Jasiok wygląda tak słodko ♥
      Wypadek, bo ktoś mi napisał, że nic się nie dzieje to macie! :'D
      Następnym razem uważajcie na słowa xd

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Czemu praktycznie zawsze wszyscy piszą Zuzul, a nie Zuzia? :'D
      No już wiem dlaczego Jaś nazywa nas TĘPYMI pałami XDD

      Usuń
  23. Megaśne ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  24. WIEDZIAŁAM, ŻE Z ADAMA I NATALII COŚ BĘDZIE! Czułam to xd rozdział świetny, kocham tego bloga ❤❤❤ czekam na następny rozdział! I standardowo ukochana reklama Zuzi: www.froncala.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy wiedzieli :'D
      Zawsze mi piszesz, że kochasz tego bloga, a nigdy, że kochasz mnie :c
      JEJ! Moja ukochana reklama! ♥

      Usuń
    2. Ojejku no dobra, ciebie też kocham no c: ❤

      Usuń
    3. Ojej ♥ Ja cb też bardzo kocham ;*

      Usuń
  25. Omg <3 supi supi supi !!! :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju kocham <3


    http://neverlosthope1470.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, też uwielbiam twojego bloga ;*

      Usuń
  27. Oby nic mu się nie stało :3 Jak zwykle meeega *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak...Stanie mu się coś...UMRZE
      Niee, nie umrze xd Tak cię tylko strasze c;
      Dzięki, kochana ♥

      Usuń
  28. Jejku *-* świetne ! Masz talent ! Zastanawia mnie jakby wyglądał horror w twoim wykonaniu ; D ♥♡♥ koocham !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Talent? Coś ci się blogi pomyliły :'D
      Też cię kocham ♥

      Usuń
  29. Jejku *-* świetne ! Masz talent ! Zastanawia mnie jakby wyglądał horror w twoim wykonaniu ; D ♥♡♥ koocham !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Horror? Specjalnie dla cb:
      "Była ciemna burzliwa noc. Krople deszczu delikatnie spływały po szybie. Co kilka sekund cały ciemny pokój rozświetlał blask pioruna. Zuzia siedziała na swoim wiernym, starym fotelu trzymając laptop na kolanach. Było już późno, więc wszystko co najgorsze działo się w tym momencie. Zuzia dowiedziała się tego za chwilę. Kiedy...przeglądając kanał Jasia zobaczyła, że nie dodał nowego odcinka Heavy Raina!!!" XD
      Niee, nie umiem pisać horrorów xd Nie, serio. Kiedyś napisałam i gdy moja przyjaciółka to przeczytała to bała się iść do łazienki :'D Ale to było kilka lat temu ;p
      Już wyszłam z wprawy xd

      Usuń
  30. O nie tylko nie wypadek! Powiedz ze on nie umrze, albo ze nie bedzie kaleką. No nie rob mi tego !

    Od.rozdzial swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Wypadek! Hłe hłe hłe!
      Nie, nie martw się! On nie będzie kaleką...ON UMRZE!
      Nieee, nie XD Będzie żył :3
      Dzięki ♥

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. I przez twój komentarz było 70 :C
      Hahahahaha XD

      Usuń
    2. Uj tam uj tam ale fajna liczba 69!

      Usuń
    3. Hahahahah xd
      Zboczuszek mój mały ♥

      Usuń

Komentuj,bo nawet nie wiesz jak to motywuje :)